0745.84.41.48 - Comanda Minima (fara Taxe de Livrare) este 50.00 lei. Toate comenzile sub 69.99 lei vor fi anulate automat! Livram doar cu firma de curierat!! Exclus Posta Romana!! Pentru cantitati engros contactati-ne!!!

Politica de Retur

CONDITII DE ACCEPTARE A RETURULUI

Clientii pot returna produsele:

  • In cazul comenzilor ocazionale/regulate facute pe site – in 14 zile calendaristice, fara perceperea de penalitati si fara expunerea motivului de retur.
  • In cazul comenzilor speciale – in care produsul a fost creat personalizat si/sau unicat conform specificatiilor Clientului, NU se accepta retururi, decat in situatia in care produsul nu respecta specificatiile cerute de Client.

TERMENUL DE RETUR

Conform OUG 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Consumatorul, persoana fizica,  beneficiaza de o perioada de retur de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta si fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, si deci fara a suporta alte costuri decat costurile directe si de diminuare a valoriii.

PASII PENTRU RETURUL PRODUSELOR

  • Pregatiti coletul pentru expediere. Produsul trebuie sa NU prezinte semne de purtare, folosinta, uzare sau sa fie deteriorat. Deasemenea, el trebuie sa fie ambalat corespunzator pentru protejarea acestuia.
  • Programati ridicarea coletului – apelati Serviciul Clienti Cargus sau alt serviciu de curierat pentru a face returul.
  • Expedierea coletului trebuie anuntata telefonic si facuta prin mail la adresa office@serveteleminunate.ro unde veti specifica solicitarea de rambursare a valorii produsului sau inlocuirea acestuia cu unul similar, in limita stocului disponibil sau a unui produs din aceiasi categorie.
  • Returul trebuie sa fie complet si nedeteriorat, insotit de documentele justificative in original trimise de firma noastra.
  • Pentru bunurile fragile asigurati-va ca articolele nu intra in contact unul cu altul.
  • Unde veti face returul produselor:
Adresa de retur: jud. BISTRITA-NASAUD, loc. BISTRITA, str. PIATA MICA, nr. 9, cod postal 420009
Destinatar: S.C. SIGMA S.R.L.
Telefon: 0040 745.84.41.48

TIPURI DE RETUR

Exista 2 modalitati de Retur: cererea Valorii Produselor – fara taxa de livrare, sau Inlocuirea Produsului cu Unul Identic din aceiasi Categorie de Produs

1. VALOAREA produselor

  • Pentru a cere valoarea fara taxa de transport trebuie sa ne inaintati o Notificare pe mail la office@serveteleminunate.ro
  • In notificarea prin mail trebuie sa ne precizati: Numele si Prenumele – atentie acelasi cu destinatarul INITIAL – NU distinct, numarul comenzii si Contul Bancar Personal sau al Companiei/Firmei.
  • VALOAREA PRODUSELOR este returnata in contul bancar in termen de 14 zile calendaristice si numai dupa verificarea si intocmirea Procesului Verbal de Retur !!
  • Atentie!!! – Firma noastra va deschide coletul la livrare la predarea de catre firma de curierat, si tot atunci vom intocmi Procesul Verbal de Retur al Produselor – pentru evidentierea defectelor/stricaciunilor si pentru evaluarea valorii de restur.
  • Clientul trebuie sa asigure reambalarea produsului si inchiderea corespunzatoare a acestuia pentru a preveni deterioararea lui in cursul transportului.
  • NU trimiteti produsele cu ramburs pentru a recupera suma datorata, deoarece vor fi refuzate!!!

 2. Produse IDENTIC – INLOCUIRE

  • Acceptam situatia de retur de produse identice doar in cazul in care avem pe stoc cel putin 1 bucata de produs identic cu cel returnt !!
  • Deasemenea, trebuie mentionat – adresa de livrare – diferita sau aceiasi pentru coletul nou.

COSTURILE SUPORTATE sunt:

  • costurile directe ale produselor – valoarea produselor, fara taxa de livrare.
  • costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor – rezultate prin Procesul Verbal intocmit la primirea coletului. Acesta in functie de starea coletului, duce la rezultatul final al valorii de retur.

REZERVARI COMPANIE:

Ne rezervam dreptul de a decide daca un produs returnat in CONDITII NECORESPUNZATOARE, va fi inlocuit sau se va returna contravaloarea produsului, ori daca se va deduce costurile de reparatie si/sau inlocuire a pieselor deteriorate.

Ne rezervam dreptul de a nu mai livra catre un Client care returneaza in mod repetat, fara justificare si intr-un termen relativ scurt, comenzile facute pe site-ul nostru.

Va multumim !!