0745.84.41.48 - Comanda Minima (fara Taxe de Livrare) este 50.00 lei. Livram doar cu firma de curierat!! Exclus Posta Romana!! Pentru cantitati engros contactati-ne!!!

Politica de Retur

CONDITII DE ACCEPTARE A RETURULUI

Clientii pot returna produsele:

  • In cazul comenzilor ocazionale/regulate facute pe site – in 14 zile calendaristice, fara perceperea de penalitati si fara expunerea motivului de retur.
  • In cazul comenzilor speciale – in care produsul a fost creat personalizat si/sau unicat conform specificatiilor Clientului, NU se accepta retururi, decat in situatia in care produsul nu respecta specificatiile cerute de Client.

TERMENUL DE RETUR

Conform OUG 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Consumatorul, persoana fizica,  beneficiaza de o perioada de retur de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta si fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, si deci fara a suporta alte costuri decat costurile directe si de diminuare a valoriii.

PASII PENTRU RETURUL PRODUSELOR

  • Pregatiti coletul pentru expediere. Produsul trebuie sa NU prezinte semne de purtare, folosinta, uzare sau sa fie deteriorat. Deasemenea, el trebuie sa fie ambalat corespunzator pentru protejarea acestuia.
  • Programati ridicarea coletului – apelati Serviciul Clienti Cargus sau alt serviciu de curierat pentru a face returul.
  • Expedierea coletului trebuie anuntata telefonic si facuta prin mail la adresa office@serveteleminunate.ro unde veti specifica solicitarea de rambursare a valorii produsului sau inlocuirea acestuia cu unul similar, in limita stocului disponibil sau a unui produs din aceiasi categorie.
  • Returul trebuie sa fie complet si nedeteriorat, insotit de documentele justificative in original trimise de firma noastra.
  • Pentru bunurile fragile asigurati-va ca articolele nu intra in contact unul cu altul.
  • Unde veti face returul produselor:
Adresa de retur: jud. BISTRITA-NASAUD, loc. BISTRITA, str. PIATA MICA, nr. 9, cod postal 420009
Destinatar: S.C. SIGMA S.R.L.
Telefon: 0040 745.84.41.48

TIPURI DE RETUR

Exista 2 modalitati de Retur: cererea Valorii Produselor – fara taxa de livrare, sau Inlocuirea Produsului cu Unul Identic din aceiasi Categorie de Produs

1. VALOAREA produselor

  • Pentru a cere valoarea fara taxa de transport trebuie sa ne inaintati o Notificare pe mail la office@serveteleminunate.ro
  • In notificarea prin mail trebuie sa ne precizati: Numele si Prenumele – atentie acelasi cu destinatarul INITIAL – NU distinct, numarul comenzii si Contul Bancar Personal sau al Companiei/Firmei.
  • VALOAREA PRODUSELOR este returnata in contul bancar in termen de 14 zile calendaristice si numai dupa verificarea si intocmirea Procesului Verbal de Retur !!
  • Atentie!!! – Firma noastra va deschide coletul la livrare la predarea de catre firma de curierat, si tot atunci vom intocmi Procesul Verbal de Retur al Produselor – pentru evidentierea defectelor/stricaciunilor si pentru evaluarea valorii de restur.
  • Clientul trebuie sa asigure reambalarea produsului si inchiderea corespunzatoare a acestuia pentru a preveni deterioararea lui in cursul transportului.
  • NU trimiteti produsele cu ramburs pentru a recupera suma datorata, deoarece vor fi refuzate!!!

 2. Produse IDENTIC – INLOCUIRE

  • Acceptam situatia de retur de produse identice doar in cazul in care avem pe stoc cel putin 1 bucata de produs identic cu cel returnt !!
  • Deasemenea, trebuie mentionat – adresa de livrare – diferita sau aceiasi pentru coletul nou.

COSTURILE SUPORTATE sunt:

  • costurile directe ale produselor – valoarea produselor, fara taxa de livrare.
  • costurile privind diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor – rezultate prin Procesul Verbal intocmit la primirea coletului. Acesta in functie de starea coletului, duce la rezultatul final al valorii de retur.

REZERVARI COMPANIE:

Ne rezervam dreptul de a decide daca un produs returnat in CONDITII NECORESPUNZATOARE, va fi inlocuit sau se va returna contravaloarea produsului, ori daca se va deduce costurile de reparatie si/sau inlocuire a pieselor deteriorate.

Ne rezervam dreptul de a nu mai livra catre un Client care returneaza in mod repetat, fara justificare si intr-un termen relativ scurt, comenzile facute pe site-ul nostru.

Va multumim !!